گفتی عاشقمی ،

گفتی عاشقمی ،

گفتم دوستت دارم ،

گفتی اگه یه روز نبینمت میمیرم ،

گفتم من فقت ناراحت می شم ،

گفتی من به جز تو به کسی فکر نمی کنم ،

گفتم من اتفاقآ به خیلی ها فکر می کنم !

گفتی تا ابد توو قلب منی ،

گفتم فعلآ توو قلبم جا داری .

گفتی اگه بری با یکی دیگه من خودمو می کشم ،

گفتم اما اگه تو بری با یکی دیگه من فقط دلم می خواد طرفو خفه کنم ،

گفتی …

گفتم … حالا فکر کردی فرق ما ایناس ؟

نه! فرق ما اینه که تو دروغ می گفتی و من راست می گفتم …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،
برچسب‌ها: دل نوشته های من ,

تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392 ا 11:47 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه